نوشته شده توسط : arman

توصیه رهبرانقلاب به مجلس برای متوقف کردن سوال از رئیس جمهور‬


 
 
 
کار
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: طرح سوال از رییس جمهور تا اینجا کار مثبتی بود،اما ادامه این کار آن چیزی است که دشمن می خواهد.
به گزارش ندای انقلاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، دیدار جمعی از بسیجیان سراسر کشور با رهبر انقلاب ساعتی پیش در حسینیه امام خمینی(رحمه‌الله) آغاز شد.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخشی از سخنان خود در این دیدار تاکید کردند: طرح سوال از رییس جمهور تا اینجا کار مثبتی بود، هم نشان دهنده احساس مسئولیت مجلس و هم آمادگی مسئولان دولتی برای پاسخگویی است، اما ادامه این کار آن چیزی است که دشمن می خواهد، از نمایندگان محترم، تقاضا می کنیم از اینجا به بعد ادامه ندهند.

سردار جعفری و سردار نقدی در ابتدای این دیدار به ارائه گزارش درباره بسیج پرداختند.

مشایی سکوتش را شکست/راجع به کاندیداتوریم حرفی نمی زنم


 
 
 
رئیسرئیس دفتر رئیس‌جمهور در مورد اخبار منتشر شده درباره تمایل وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من نه راجع به خودم و نه راجع به دیگران حرفی نمی‌زنم.

به گزارش ندای انقلاب، اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه مراسم عزاداری کارکنان نهاد ریاست جمهوری و در پاسخ به سؤالی در مورد اخبار منتشر شده درباره تمایل وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من نه راجع به خودم و نه راجع به دیگران حرفی نمی‌زنم.

وی افزود: آیا از من تاکنون در این رابطه چیزی شنیده‌اید.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اخبار منتشر شده سابق نیز به فارس گفت: در خصوص آن مطلب نیز دفتر من اطلاعیه‌ای را صادر کرد و آن را تکذیب نمود.

بنابراین گزارش چندی پیش برخی از سایت‌های خبری سخنانی را در خصوص کاندیداتوری اسفندیار رحیم مشایی در جمع مازندرانی‌های مقیم تهران منتشر کرده بودند که از آمادگی وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری خبر می‌داد.

 

هنرپیشه ها چگونه به دیدار لیدر انحراف می روند؟


 
 

استاین دیدارها در راستای همان نظام نخبگانی ای است که لیدر جریان مدت هاست آن را تشکیل داده و قرار است
 

 

یکی از یاران لیدرجریان انحراف در جلسه ای به چگونگی برگزاری ملاقات های وی با هنرمندان پرداخته است.
به گزارش«حدیدنیوز»، آقای «ک» که مسئول ارتباط گیری حلقه انحراف با هنرمندان است ، با اشاره به برگزاری جلسات مختلف میان لیدر جریان انحراف با برخی از هنرمندان و هنر پیشه های معروف گفته است:من هنر پیشه های خانم را با تغییر چهره،چادر، عینک دودی و..به دفتر لیدر می برم به گونه ای که احدی هم نمی فهمد که این ها کیستند.
گفتنی است وی همچنین تصریح کرده که این دیدارها در راستای همان نظام نخبگانی ای است که لیدر جریان مدت هاست آن را تشکیل داده و قرار است در انتخابات آتی به نفع وی فعال شود

 

فیروزآبادی:پيگيرشکايت ازخزانه‌داري آمريکا هستم


 
 
 
صورترئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پیگیری شکایت خود از خزانه‌داري آمريکا گفت: به صورت قانوني و طي فرآيندي مشخص در حال پيگيري اين موضوع هستيم.
به گزارش ندای انقلاب، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره پیگیری شکایت خود از خزانه‌داري آمريکا که به دنبال اعمال تحريم‌هايي از جانب آمريکا عليه وي صورت گرفته است، اظهار داشت: به صورت قانوني و طي فرآيندي مشخص در حال پيگيري اين موضوع هستيم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: هیئت‌های متشکل از اساتید، دانشگاهیان و حقوقدانان به صورت جدی در حال بررسی اين موضوع هستند تا در برابر اقدام غير‌قانوني مقامات آمريکايي وارد عمل شوند.

سرلشکر فيروزآبادي با اشاره به فعاليت‌هاي بسيج در راستاي مبارزه با مفاسد اقتصادی تصريح کرد: اين تشکل، همواره در عرصه‌هاي مختلف همچون مبارزه با فساد در جامعه تاکید داشته و در مسائلی همچون برخورد با اشرار اجتماعی، مواد مخدر و احتکار بهترین نقش را ایفا کرده است.
 

غزه در خون و آتش / 138 شهید تاکنون


 
 
 

هایبر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شرق شهر خان یونس دو تن دیگر از فلسطینی ها به شهادت رسید که به این ترتیب شمار شهدا به صد و سی و هشت نفر رسید.

به گزارش سیرنیوز به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی، گردان‌های قسام روز سه شنبه به مواضع رژیم صهیونیستی دویست و بیست و چهار موشک شلیک کرد که به این ترتیب شمار موشک های شلیک کرده این گردان‌ها به مواضع صهیونیست ها به هزار و چهارصد و بیست و شش موشک رسید. جنگنده های رژیم صهیونیستی برخی از ساختمان های دولتی از جمله مجتمع ابوخضره را در نوار غزه هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن شماری از مردم زخمی شدند. همچنین شبکه العالم نیز اعلام کرد واحد توپخانه رژیم صهیونیستی مناطق بیت لاهیا و بیت حانون را در نوار غزه هدف تیراندازی قرار داد. شبکه تلویزیونی الاقصی نیزاعلام کرد: بر اثر حملات موشکی گردان های قسام به منطقه ریشون لتسیون در تل آویو دو صهیونسیت دیگر کشته شدند که به این ترتیب شمار کشته شدگان صهیونیست از روز سه شنبه تاکنون به پنج نفر رسید. در همین حال، جنگنده های رژیم صهیونستی برای سومین بار مرکز پلیس خان یونس را هدف قرار دادند. تلویزیون القدس نیز از حمله هوایی جنگنده های صهیونیستی به شمال غرب غزه خبر داد. خبرگزاری فرانسه گزارش داد هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا سه شنبه در بیت المقدس گفت تعهد امریکا به حفظ امنیت اسرائیل همانند کوه محکم و استوار است. کلینتون که قرار است با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دیدار کند در یک گفتگوی کوتاه خبری گفت : «تعهد آمریکا برای امنیت اسرائیل مانند کوه محکم و تزلزل ناپذیر است، به همین دلیل است که من فکر می کنم آرام کردن اوضاع در غزه و جلوگیری از وقوع درگیری های بیشتر یک اصل اساسی و پر اهمیت محسوب می شود.»





:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: